15

بسته ام رسیددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد.

چقدر منتظر بودم بعد سه هفته بسته ای که مامانم و خواهرم فرستادن رسید.

انقدر شاد شدم که دلم می خواست گریه کنم همه جاش بوی عشق می داد بوی دستهای مادرم بوی خوبی های خواهرام بوی مهربونی بوی همه چیز های خوبه دنیا خواهرزاده خوشگلم کلاس چهارم برام یه نامه فرستاده بود با خط خودش الهی قربونت برم که انقدر با محبتی عشقم!

یه بسته ده کیلویی شامل رب انار و چای و گردو بادوم و گز و سوهان و لواشک و قندو سبزی خشک و گرد غوره و زعفران و دو تا کتاب از شکسپیر و توماس مور اینا کتابهای درسیم که نیاز به ترجمه فارسیش داشتم که اومد دلم خیلی برای کتابهای فارسی تنگ شده بود بوی خیابون انقلاب رو می ده ممنونم از همسر خواهرم که زحمت خریدشون رو کشید قیمتها وحشتناک شده هزینه پستش رو رو جعبه دیدم شده 90800 تومان.

ممنونم نه فقط به خاطر بسته به خاطر اون همه عشقی که برام فرستادید.