29

دیشب تا دیر وقت داشتم یه تابلوی کوچولو درست می کردم.

یه تابلوی قلاب بافی و ..... شاید بیشتر از 4 ساعت وقتم و گرفت ولی نتیجه چیز بدی نشد خودم خیلی دوستش دارم البته همسر هم خوشش اومد.

بیشترین چیزی که جالب بود تمام مواد اولیه اش رو از چیزهایی که داشتم استفاده کردم حتی پارچه اش دستمال آشپزخونه بود البته نو بودا  .

دیروز رفته بودیم خرید آخه امسال تابستون تصمیم داریم بریم ایران. شب اول که بلیط خریدیم از خوشحالی خوابم نبرد. ولی قسمت سخت ماجرا ولی در نهایت دوست داشتنی قسمت سوقاتی خریدنه. و یه قسمت بدی هم که داره حراج فصلی تموم شده ولی از اونجایی که جوینده یابنده است دیروز یه قسمت کوچولو از خرید رو انجام دادیم.  

امروز رفتیم دریا از خونه ما تا ساحل مورد علاقه من 2 ساعتی راهه. که ترجیح دادم پیاده بریم و خیلی خیلی هم بهمون خوش گذشت. هوای بهاری درخشش شنهای ساحلی موجهای سفید که با قدرت به صخره ها می خوردند مست مستم کرد. و کم کم ولو شدم. از اونجایی که من عاشق و شیدای سنگهام هر وقت می رم دریا سنگ جمع می کنم. و از اونجایی هم که همیشه رهبری یه جمعی رو به عهده دارم وقتی پشت سرم و نگاه کردم دیدم همه مشغوله سنگ جمع کردنن. دفعه قبل که داشتم سنگ جمع می کردم یه خانم مسن هم جوار ما ولو شده بود و داشت چرت می زد به محض اینکه من مشغول شدم یه جونی گرفت و شروع کرد و این در حال بود که  فکر می کرد جایی که من نشستم سنگهای ویژه ای داره کم کم نزدیک شد و زمانی رو من و همسر به چشم دیدیم که ما پامونو می بردیم بالا اون سنگهای زیر پای ما  رو جمع می کرد.

اینم عکس کاردستی من.

       

28

یه روز خوب


امروز از صبح سرحالم انگار تو فضا پر از انرژی مثبته. با بچه ها روز هفدهم فروردین رفتیم بیرون خیلی خوش گذشت. جای بسیار زیبایی بود. خیلی وقت بود گوسفند ندیده بودم البته گوسفندهای اینجا خیلی متفاوتند دنبه که ندارند هیچی به جاش دم دارند.

امروز صبح از همسر خواستم با هم بریم پارک سر کوچه مون که به نظرم بهشته واقعیه. رو تمامه چمنهای پارک پر از گلهای رنگارنگ شده. امروز هوا ابری بود . بعضی وقتها فکر می کنم آسمونه شهر واقعی نیست و نقاشیه. 

من عاشق بهارم بعضی وقتها ظزفیت اینهمه زیبایی رو ندارم.

امروز بعد از روزهای متوالی درس نخوندن و تنبلی کردن بالاخره کمی به خودم اومدم امیدوارم این ترم حداقل یکی دو واحد پاس کنم. تصمیم دارم تمام سعیم رو بکنم.

اینم چند تا عکس از پارک زیبای ما

 

 اینم طاووس زیبا ی نر که برای جلب توجه ماده پرهاشو باز می کنه و به محض دیدن طاووس ماده شروع می کنه به لرزوندن پرهاش به قدری سریع پرهاشو می لرزونه فکر می کنی طوفان شده.

   

27

سال نو مبارک


امیدوارم که سال بسیار بسیار خوبی برای تمام فارسی زبانها و تمام کسانی که نوروز رو جشن می گیرند باشه.

امسال عید خیلی خیلی به من خوش گذشت و چون هم زمان با تعطیلات ایستر بود دیگه بیشتر بیشتر خوش گذشت.

مامان همسر زحمت کشیده بودند و کلی چیز میز برای عید فرستاده بودند علاوه بر اونها منم کلی قطاب پختم که خیلی خوشمزه شدند و چون با استقبال مواجه شد تو طول عید سه بار قطاب پختم. 

اینم عکس سفره هفت سینم. آینه شمعدونمم کار دست خودم چون نتونستم اینجا چیز مناسبی پیدا کنم این و درست کردم و خیلی دوستش دارم. 

الان عجله دارم فردا قرار بریم گردش دسته جمعی برم لوازمش رو محیا کنم.