75


فقط چند روز تا تعیین جنسیت نی نی باقی مونده نظر من و همسر از روزهای اول اینه که نی نی دختره ولی جالبه هر کسی من و می بینه میگه پسره حتی ندیده ها ها می گن حس می کنیم پسره. ما اصلا اسم پسرونه انتخاب نکردیم و باید کلی روش فکر کنیم. البته هر چی که باشه ما هر دو عاشقانه منتظر ورودشیم.

چند روز پیش براش کالسکه خریدیم.  موقع خونه آوردنش  هر دو یه حال عجیبی شدیم که توصیفش خیلی سخته. 

این روزها هوا کلی باهام همراهی می کنه یه هوای دل انگیز که انگار هر روز دعوتت می کنه به پیاده روی من تقریبا هر روز با همسر یه دو سه ساعتی پیاده روی می کنم و آخرش کلی خدا رو شکر می کنم از اینکه تو این شرایط می تونم از آب و هوای بهشتی این شهر بهره مند باشم.

پتو های نی نی بالاخره تموم شدن.




74

امروز با شنیدن صدای پرندگان فهمیدم یه روز آفتابی در پیش داریم هنوز خورشید طلوع نکرده ولی یه حسی می گه روزهای بارونی رو به اتمامه چرا که تو این کشور اپریل جز پر باران ترین ماههای ساله، و با تموم شدنش می شه اردیبهشت واقعی رو حس کرد.

ذهنم درگیره یه سری مسایل که باید بهترین تصمیم رو راجع بهشون بگیرم.

این روزا دوست دارم بیشتر به خونواده ی سه نفریم فکر کنم و همه ی تلاشم رو می کنم تا می تونم آروم باشم.

من کلا آدم پر آرزویی نیستم و همیشه سعی می کنم ار لحظه لذت ببرم ولی دوست دارم زین پس کمی بلند پروازانه 

فکر کنم و شاید الان وقت اینه که کمی بیشتر زندگی کنم بدور از فکر کردن به مشکلات و غم و غصه های اطرافیان.

امروز که بهش فکر می کنم می بینم فکر کردن به این موضوعات من و از خودم خیلی دور کرده و گاهی فراموش می کنم خودم زندگی مستقلی دارم و همسرم چقدر به من  و آرامش من احتیاج داره.

دارم به یه خونه تکونی ذهنی درست و حسابی فکر می کنم.