لالالالا لالالایی

بخواب ای غرق زیبایی 

چرا ای خواب گرم و خوش

به چشمونش نمی آیی


لالا، خواب خوش و شیرین

تو پاورچین و پاورچین

بیا مثل حریر گل

به روی چشم او بنشین


دو تا مهتاب لالالالا

یکی پایین یکی بالا

یکی رو دست شب خوابه

یکی رو دست من ، لالا


لالایی صورتت ماهه

که نورش توی درگاهه

دو چشمونت که وا می شه

طلوع صبح بی گاهه


لالالالا گل لادن

لالا کن تو کنار من

که دستی اومده کرده

چراغ ماه ما روشن

نظرات 7 + ارسال نظر
فیونا پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:25 ق.ظ

یکی از راههای آروم کردن بچه ها اینه که موزیکهایی که دوران بارداری در شکم مادر میشنون بعد از بدنیا اومدن هم براشون بزاری. این آهنگ لالایی ویگن که میگه لالای کن مرغک من دنیا سرابه خیلی قشنگه اگه دوستش داری شبا که میخوابی بزار بعدا خیلی به کمکت میاد که بچه رو آروم کنه. من امتحانش کردم...

آره منم به چشم دیدم . خواهر منم همینکار رو می کرد. خیلی شگفت انگیز و دوست داشتنیه. نشنیدم این آهنگ رو ولی حتما امتحانش می کنم.

بهارک پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:46 ب.ظ

سلام مرجان جونم. خوبی؟ ایشالله که همیشه خوب و خوش باشی... ببخشید که خیلی وقته بهت سر نمیزنم. امیدوارم کودک قشنگت زودتر به دنیا بیاد و روزهای شادی رو تجربه کنی. فکر میکنم اون جور که متوجه شدم میخوای اسمشو باران بذاری. اسم دختر منم باران هست. خیلی دوست دارم که تعداد اسم دخترم زیاد بشه. چون دخترم خودش ناراحت بود و میگفت دوست دارم هم اسمام زیاد بشن. خوشحال شدم و فهمیدم سلیقه ام خوب بوده که دیگران هم پسندیدن و حتی رو بچه هاشون این اسم رو میذارن.
بیشتر بنویس از وضعیت خودت. میخوای اونجا زایمان کنی یا میایی ایران؟ الان احوالت چطوره و کی میخواد گلتون به این دنیا وارد بشه؟

سلام بهارک جونم
خوش اومدی دوستم دلم برات تنگ شده بود . منم بی وفام خانمی البته تو کامنت گذاشتن وگرنه می خونمت. من عاشق این اسمم راستش از اسامی که پر از حس خوبن انرژی می گیرم.عکس بارانت رو دیدم خانمی شده برای خودش والبته که مثل مامانش هنرمند. دخترم رو به امید خدا اینجا بدنیا می آرم. آخرای شهریور می یاد و من و از تنهایی در می یاره. این روزا حال جسمیم خوبه فقط خیلی فکر و خیال می کنم همش نگران سلامتی بچه مم که فکر کنم بیشتر مادرا
تو این دوران اینطورین. ممنونم که هستی.

بهارک پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:47 ب.ظ

اگه میخوای بچه آرومی داشته باشی دوران بارداری تو آروم سپری کن. موسیقی زیاد گوشبده. دختر من هوش موسیقیشو مدیون روزاییه که من تو دوران بارداریم موسیقی زیاد گوش میدادم. البته موسیقی خوب ها نه از این بزن بکوبا. بعدم تا میتونی میوه بخور پوستش خوب بشه.

آره واقعا موثره. آرامش از تغذیه هم مهمتره. خدا رو شکر اینجاآرامش زیاد دارم هم بخاطر آب و هواش و هم امنیتش. منم سالها موسیقی کار کردم و عاشق موسیقیم. امیدوارم رو دخترمم تاثیر داشته باشه.

باد صبا سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:34 ب.ظ http://siavashbrn.persianblog.ir

سلام
روزتون بخیر
خدمت شما عرض شود یکی از دوستان من دانشجوی ارشد رشته ارتباطات هستند و درگیر پایان نامه شون هستند. موضوع پایان نامه شون وبلاگ نویسی و روند آن در چند سال اخیر و تاثیر شبکه هایی مثل فیسبوک روی اون هست.
می خواستم ازتون خواهش کنم به آدرس زیر بروید و پرسش نامه رو پر کنید. چند تا سواله و فکر کنم دو یا سه دقیقه بیشتر وقتتون رو نگیره ولی کمک بزرگیه به ایشون که وقت کمی هم برای پایان نامه اش داره.
با تشکر فراوان
لینک پرسشنامه:

https://docs.google.com/forms/d/1Ezfc0FT1G8e3uMVi6NCVQcw-w9JKTBf6Q0EUt8mVRdU/viewform?edit_requested=true

زهره یکشنبه 29 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:25 ب.ظ

https://docs.google.com/forms/d/1Ezfc0FT1G8e3uMVi6NCVQcw-w9JKTBf6Q0EUt8mVRdU/edit
سلام
دانشجوی فوق ارتباطات دانشگاه تهرانم و دارم رو وبلاگ نویسی و زوالش کار می کنم ممنون میشم پرسشناممو پر کنید. تاریخ دفاعم نزدیک و سی پرسشنامه پرنشده ممنون میشم برای دوستانتونم بفرستید.
یا حق.
امیدوارم بچه ی باهوشی به دنیا بیارید

دختر آسمونی دوشنبه 30 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:32 ق.ظ http://www.aseman1392.blogfa.com

سلام مرجان عزیز. به خاطر نینی تبریک میگم. من از لینک یادداشتهای یک دهه چهلی به وبلاگت رسیدم. دوست دارم از این به بعد هم بیام و بخونمت. راستی منم یه دختر دارم که یکسالشهو اسمش آسمانه. بیا بهمون سر بزن. امیدوارم در آینده بیشتر با هم آشنا بشیم. اینم وبلاگ:
www.aseman1392.blogfa.com

سلام به مامان آسمان
خوش اومدید. ممنون .حتما می یام. از آشناییتون خوشحال شدم.

دختر آسمونی شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:32 ق.ظ http://www.aseman1392.blogfa.com

سلام مرجان جان. ممنونم که بهمون سر زدین ما شما رو لینک می کنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد