81

و بالاخره ماه آخر


سنگین شدم ولی همچنان سعی می کنم سرحال و چابک باشم.

دخترم این روزها انگار خیلی جاش تنگ شده مدام ضربه می زنه. گاهی سکسکه می کنه و من با شمردنشون غرق لذت می شم.

کلاس های بارداری خیلی خیلی عالی هستند هم کلاسهای عملی که یوگا و ژیمناستیک بارداری و هم توری که درباره ی نگهداری از بچه و شیر دادن و نوع و مراحل زایمان و روشهای کاهش درد. مربی خیلی ماهر و دلسوزی داریم دوستش دارم و از کارش راضیم. هر دفعه هم که کلاس می رم کلی اشانتیون از شرکتهای مختلف به دخترم می دن.



من از بادی باتر آنتی استرچ بادی شاپ استفاده می کنم از ماه پنجم روزانه بنا به فصل از میوه های مختلف استفاده کردم خودم که خیلی راضیم کلا محصولاتی که منشا گیاهی دارن رو خیلی بیشتر دوست دارم تا حالا که ترکهای پوستی سراغم نیومدن امیدوارم تا آخر هم سراغم نیان البته شبها هم با روغن زیتون ماساژ می دم.



این هم بی بی ستش هست که برای نی نی خریدم. 


دو روز هوا بارونیه وسط تابستون بارون خیلی می چسبه.

خدایا شکرت.


نظرات 3 + ارسال نظر
الف.م سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:51 ق.ظ

انتظار شیرینیه ...
با آرزوی سلامتی براتون

عسل عسل. ممنون آذر عزیز.

نینا چهارشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:08 ب.ظ http://learningpassenger.blogfa.com

امیدوارم همیشه شاد باشی در کنار همسر جان مهربانت و باران خانم گل. روزهای قشنگی رو برات آرزو میکنم.

ممنون نینا جان . ممنون از آرزوی قشنگت منم برای تو بهترینها رو آرزو می کنم.

fiuna سه‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:46 ب.ظ http://gharibeeashena.blogfa.com

هرروز میام اینجا ببینم خبر خوش برامون داری!!

هنوز هیچ خبری نیست جای دختر خوبه تکون نمی خوره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد