9

خبر خوب


من از امسال می رم مدرسه 

دو روز پیش خبر قبولی امروز ثبت نام از هفته آینده شروع دانشگاه 

من فارغ التحصیل حقوق قضایی هستم ولی اینبار با رشته جدید آغاز می کنم

رشته ادبیات و فرهنگ زبان انگلیسی

این هم برای خودش پروسه بس عجیبی بود و گزینش های سختی داشت 

سه راه برای شروع لیسانس در این دانشگاه که بهترین دانشگاه این کشور وجود داشت

یک بعد از دبیرستان

دو آزمون ورودی (که هم زبان انگلیسی بود هم زبان اینجا)

سه فارغ التحصیل یه رشته دیگه و شروع دوباره و یا تغییر رشته

که من از گزینه سوم استفاده کردم و اونها با استناد به کارنامه (نمرات زبان انگلیسی لیسانس قبلی)و رزومه گزینش کردند.

البته کار من خیلی خیلی سخته چون یه سری از درسها به زبان اصلی اینجا تدریس می شه که احتمالا من اونا رو یه 3 4 باری مهمونشونم

پریروز بعد از اعلام نتایج من بدو بدو رفتم برای خرید لوازم التحریر وای که من عاشقشونم

یه 3 4 ساعتی از این فروشگاه به اون فروشگاه رفتم و با این بچه فینگیلیا همراه شدم و بسی خوش گذشت.

دیگه باید جدی جدی شروع کنم و از وب گردیام کم کنم همزمان هم دو تا کلاس زبان اینجا رو ثبت نام کردم که امیدوارم تداخل نداشته باشند.

الان حال روحیم خوبه ولی استرس دارم باید این هفته یه برنامه ریزی درست و حسابی کنم.



نظرات 1 + ارسال نظر
مسافر یادگیرنده سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:11 ق.ظ http://learningpassenger.blogfa.com

مرجان عزیز خیلی تبریک میگم و میتونم بگم این هیجان و انرژی مثبتت به من هم رسید و کلی بهم انرژی داد:) موفق باشی عزیزم و من این اراده تو رو جدا تحسین میکنم.

ممنونم دوست خوبم لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد