10

لواشک


چند روز پیش به سرم زد لواشک درست کنم چون اینجا یه همچین چیزهایی نیست پارسال کمی از ایران آوردم و مامانمم دو سه بار تو بسته هایی که برام فرستاد گذاشته بود ولی از اونجایی که من و همسر خیلی لواشک دوست داریم داره تموم می شه

پس تصمیم گرفتم الان که فصل گرم و آلو هم هست لواشک درست کنم کلی آلو خریدم و لواشک درست کردم و برای طعم بیشتر زرشک هم اضافه کردم و تو چند تا سینی گذاشتم کنار پنجره و کلی هم خوشحال اماااااااااااااااا به خاطر رطوبت بالا یه روز صبح دیدم همشون کپک زدن !

ولی از اونجایی که من و همسر تسلیم نمی شیم این دفعه تصمیم گرفتیم رب آلو درست کنیم البته بازم توش زرشک ریختیم و برای امنیت بیشتر مقداریش رو هم فریز کردیم که امیدوارم این دفعه جواب بده.


نظرات 2 + ارسال نظر
مسافر یادگیرنده دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:39 ق.ظ

وای به به دلم خواست:)

صفورا شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:07 ب.ظ http://nafisahafez.blogfa.com/

سلام من بهتون یاد میدم کپک نزنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد