24

سومین هفته ترم جدید هم رو به اتمامه. این ترم اوضاع بدتر از ترم قبله چرا که دو تا از درسام گرامر زبان پرتغالیه و این یعنی آخر خط . ولی از اونجایی که من شکست رو دوست ندارم دلم می خواد با تمام قوا سعیم رو بکنم ببینم چی می شه می دونم خیلی خیلی سخته وقتی همه همکلاسیات این زبون زبون مادریشونه و هیچ مشکلی با وکب ندارن می مونه گرامر که اونم از دوم سوم ابتدایی خوندن. آمممممممممممممممما من هم تلاشم و می کنم.

یه چیز جالب بگم از بخته سیاه یکی از همکلاسیام اصالتا مال همینجاست ولی آفریقای جنوبی بزرگ شده و برگشته اینجا یعنی به سه زبان پرتغالی، انگلیسی و آفریقایی مسلطه و در این بین انگلیسیش بهتر از دوتای دیگه است به طوریکه با خونواده اش انگلیسی صحبت می کنه و شغلش هم تدریس زیان انگلیسیه. و کمی با گرامر پرتغالی مشکل داره اون برای این دو درس اشک می ریزه و می گه من نمی تونم من خیلی مشکل دارم بچه هایی که اینجا بزرگ شدند خیلی بهتر از منن وقتی من اونو می بینم خودم و نگاه می کنم فقط یه حس دارم نه دیگه ته اون حد.

به هر حال تا حالا که بد نبوده از این به بعد هم تلاشم و می کنم ولی حس می کنم مثل زنهایی شدم که با هیچی دارن زندگی می کنند پس اندازم می کنن. یعنی نشدنی نشدنی..............

از اینا که بگذریم می رسیم به اسفند ماه که اونم تند تند داره سپری می شه و عید بازم بدوبدو داره می یاد. خیلی دلتنگه بهار بودم پارسال لحظه تحویل سال یکی از بدترین سالهای زندگیم بود که امیدوارم دیگه هرگز تجربه اش نکنم.

و امسال بازم چشم دوختم به پنجره به بهار به آینده ای مبهم و درخشان به آینده ای پر از عشق.

هدیه امسال من به همسر و تمام اعضای خونوادم بازم عشقه امیدوام که هیچ وقت رنگ نبازه و هر سال پررنگ و پررنگ تر بشه. پریروز تولد برادرم بود یک ماه پیش براش یه بسته فرستادیم برای تولد و عیدی با هم تولد مامانم هم فروردینه. امسال فقط تونستیم برای مامان و برادر من عیدیو کادوی تولد بفرستیم . اینجا هزینه پست خیلی خیلی گرونه. الان که باهاشون صحبت می کردم  مامان لباسهایی که براش فرستاده بودم رو پوشیده بود خیلی بهش می اومد ولیییییییی چقدر مامانم پیر شده خیلی وقت بود تصویری ندیده بودمش یه آن بغض کردم ولی خودم و جمع و جور کردم دلم می خواست از اینجا دستها و چشمهای خسته اش رو ببوسم. . بگم تا ابد مدیون زحماتتم و بزرگترین آرزوم سلامتی تو و خوشبختی برادر کوچکترمه. 

برادرم نگاهش عمگین بود این غمی که این روزا تو صورته خیلی از جونهای سرزمینمونه. با تمام وجودم آرزو می کنم این روز های تلخ هر چه زودتر تموم بشه و سرزمینم از این انجماد در بیاد.

 Spring Flower Arrangementدلم می خواد یه آشنا قصه پرواز و بگه

که تشنه شنیدنم

دلم می خواد گلپونه و نرگس شیراز بیاره هر کی می یاد به دیدنم...................

نظرات 4 + ارسال نظر
سارینا چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:13 ب.ظ



سلام
خوشحال میشم تشریف بیارید بازی آنلاین!
http://game.parsdlc.com

همچنین میتونید فایل و عکس هاتونو به صورت دائمی به ما بسپارید!
http://up.parsdlc.com

:)

محمد چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:15 ب.ظ http://tanzotabasom.mihanblog.com/

جهت افزایش بازدید کننده و محبوبیت سایت های شما و برای بالا بردن ترافیک و در نتیجه افزایش رتبه در الکسا و گوگل در سایت های زیر ثبت نام کرده و در طول سال بازدید کننده ها را به سایت خود سرازیر کنید http://hitleap.com/by/mohamad3432 http://p30rank.ir/signup.php?ref=1087884 سلام دوست عزیز من مایل به تبادل لینک با شما می باشم چنانجه شما نیز مایل به تبادل لینک می باشید ادرس وبلاگ ما را با نام ..: طنز و تبسم :.. لینک کرده و به من اطلاع دهید تا شما را لینک کنم با تشکر http://tanzotabasom.mihanblog.com/

نینا شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:51 ق.ظ

من هم همیشه از این قضیه میترسم.... اینکه بیام خارج از کشور و از دور شاهد پیر شدن مادرم باشم... فکر کنم خیلی سخت باشه مرجان جون.
فکر میکنم همین که داری برای درسات تلاش میکنی ارزشمنده و مطمئنم روزی اینجا مینویسی که زبان پرتغالیت عالی شده:) با شناختی که از نوشته هات ازت پیداکردم میگم که حتما موفق میشی :)

آره خیلی سخته. با اینکه من همه جوره به خانواده ام فکر می کنم و کمکشونم ولی بازم فکر می کنم اگه کنارشون بودم بهتر بود ولی از خودم ناراضی نیستم چون توی این دو سال و نیم اگه مامانم درد و دلی داشت اگه مشکلی داشت همیشه اولین گزینه اش برای شنیدن من بودم و تمام سعیم رو کردم برای حفظ این ارتباط. ممنونم نینای مهربون.

NimA دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:40 ق.ظ

adat nadaram az webi tariff konam ama avalin webi hast k ye juraei azash khosham umad

متشکرم نیما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد