25

بهار آروم آروم داره می یاد وای که تمام وجودم حسش می کنه عمیقه عمیق.

چه بارون تندی داره می یاد همه جا رو مه گرفته بیرون شبیه سونا بخاره.

من که عیدیمم گرفتم. همسر مهربون برام یه تبلت خیلی خوشگل خریده و منو سورپرایز کرده........ .

 امروز شنبه است و ما تعطیلیم. بیشتر کارهای عیدم رو کردم امروز شیشه اتاقمم پاک کردم و زیر تخت و میزم رو هم تمیز کردم الان همسر داره سرویس رو می شوره. و کلی غر می زنه آخه دیواره اتاق از حموم نم داده می گه به خاطر شستن های زیاد توست.

امروز صبح با همسر رفتیم zara home الان آخرای حراجشه و قیمتها باور نکردنی اومده پایین و این شعبه اش هم چون خارج از مرکز خریده یه سری از اجناس خوبش باقی مونده بود ما هم چند تیکه خریدیم دو تا پرده خریدم که طرحشون فوق العاده است 60 یورو بودند شدند 10 یورو یه لحاف خیلی ناز خریدم که 40 یورو بود شده بود 10 یورو  و کفش خونه برای همسر که اگر تو قیمت اصلیشون بودند ما 250 یورو باید می دادیم که جمعش شد 33 یورو دفعه قبل هم چند تا دستمال طرح دار  گرفتم طرحشون فوق العاده است که وقت کنم عکسش رو می گذارم و یه دیس و یه سبد خیلی خوشگل حصیری.... .

منتظرتم بهار بشه تا برنامه پیاده رویمون رو منظم تر انجام بدیم.

باید بصورت جدی شروع کنم به درس خوندن و دیگه تنبلی نکنم.

باید از الان شروع کنم تا برای سال جدید به برنامه ام عادت کنم.

پس برم که شروع کنم.


 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:37 ق.ظ

منم بوی بهار رو حس میکنم مرجان جون.... مخصوصا چون در تهران زیاد ما عادت به بارون نداریم و اینکه این چند روز حسابی بارون اومد کاملا حس میکنی که بهار داره میاد...
خوب درس بخون دوستم :)
I Keep my fingers crossed for u

به به هیچ جا مثل ایران نمی شه عید و بهار رو حس کرد و جشن گرفت.
چشم. و ممنون دوست خوبم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد