35

Jardim Botânico 

پارک بوتانیکو

یکی از زیباترین پارکهای این شهر پارک بوتانیکوست.
پارک مجموعه کوچکی است از گیاهان سراسر دنیا. 
به دلیل وجود کاکتوسهای بزرگ خاردار خونواده ها ترجیح می دن از آوردن بچه ها خودداری کنند و این خودش باعث خلوت بودن پارک می شه.
این پارک خصوصا تو فصل بهار زیباییش دو چندان می شه.
برای من که مثل مسکنه فوق قوی عمل می کنه هر وقت بی حوصله ام می رم این پارک و وقتی بر می گردم یه آدمه دیگه ام. این پارک با خونمون کمتر از 10 دقیقه فاصله داره و این باعث شده من و همسر خیلی مواقع روزهای تعطیل برای صبحانه می ریم اینجا.


این شبیه گل مرجانه ولی نمی دونم که خودشه یا فقط شبیه شه.

نظرات 3 + ارسال نظر
نینا دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:23 ق.ظ

خیلی زیباست... بینظیره. مرسی از عکس ها

خواهش می کنم نینا جون.

لیلا دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:36 ب.ظ http://mylovelyparadise.persianblog.ir/

به به مرسی مرجانم عاشق 4 و5 شدم
بله فکر کنم مرجانه

ممنون از حضورت لیلای عزیزم.

fiuna دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:09 ب.ظ

چه کیفی میده صبحونه تو پارک. مخصوصا که نزدیک خونه تون هم هست.عکسا خیلی قشنگ بودن. فقط این کاکتوسها با این هوای بارونی چطور دوم میارن؟

ممنونم فیونا جان. راستش اینجا 6 ماه از سال خیلی بارونیه و الان تقریبا بارون تموم شده و در هفته نهایت 3 4 ساعت بارون داریم. ولی در کل کاکتوسها خیلی مقاومند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد