38

Urinary infection

معجزه ی تخم گشنیز


من یه تجربه ی خیلی خیلی ارزشمند دارم که خواستم اینجا عنوان کنم تا شاید برای دوستان عزیزم هم مفید باشه.

سالها بود که عفونت ادراری و تکرر ادرار به شدت اذیتم می کرد و شاید چیزی حدوده 7 سال بود که این مشکل رو داشتم. نمی دونم دوستان اطلاع دارند یا نه این مریضی همراه با تب و لرز و بی قراری کشنده است و گاهن مشاهده خون در ادرار. بارها تو ایران پیشه متخصص رفتم و بارها آنتی بیوتیکهای قوی استفاده کرده بودم. از وقتی هم که اینجا اومدم دو بار کارم به بیمارستان کشیده شده بود و چند بار هم مطب رفتم. لحظه ای که فرد دچار می شه ساعتهارو در  دستشویی سپری میکنه. بنا به تجربه می گم حتی تو بعضی از موارد با اختلالات عصبی تشدید هم می شه. تنها علاجش تو اون لحظات خوردن حجم بالای آب است تاکید می کنم فقط آب خالص. چیزی حدوده 2-3 لیتر آب. ترم پیش سر یکی از امتحاناتم دچار شدم و امتحانم رو از دست دادم. از اونجایی که من بیشتر از دمنوشهای گیاهی استفاده می کنم تا دارو شیمیایی، شروع کردم به سرچ کردن در طب آیورودا ودر یک نسخه هندی علاجش رو پیدا کردم. طبق اون نسخه( یک هفته روزی دوبار مخلوط دو قاشق غذاخوری پودر تخم گشنیز + آب گرم. )  الان سه ماهه که من به بهبودی کامل رسیدم و برای اطمینان بیشتر هفته ای یک بار از این جوشونده می خورم. 

برای من خلاصی از اون درد فوق العاده ارزشمنده. یادم نمی ره که اولین بار که تازه 10 روز بود اومده بودم اینجا مبتلا شدم وقتی رفتم بیمارستان دکتره انگلیسیش خیلی ضعیف بود و از اونجایی که کلمات هم کاملا تخصصی بود منم دسته کمی از اون نداشتم. پرتغالی هم که بلد نبودم. واقعا گریه ام گرفته بود.  

باز هم بنا به تجربه خواهرم که دو تا بچه داره. زمانی که بچه ها دچاره اسهال استفراغ می شن یکی از موثرترین گیاهان همین تخم گشنیزه. و دوستان اگر از پودر تخم گشنیز تو  عدس پلو هم استفاده کنند می بینند که طعم بی نظیری داره.

امیدوارم که بیان این تجربه برای همه دوستان مفید بوده باشه.

نظرات 10 + ارسال نظر
لیلا پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:44 ب.ظ http://mylovelyparadise.persianblog.ir/

جااااااااااانم مرجان که تجارب خوبتو دراختیار میذاری.من تخم گشنیزو در خوراک مرغ هم میزنم خوش عطره .چه دردی کشیدی .مقطعی دچارش شدم میدونم

خواهش می کنم لیلا جون.

الف.م جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:57 ق.ظ http://dahe40.blogfa.com

می شه لطفن آدرس سایتشو بذاری؟!
یه همکار دکتری داریم در عرض مدت کوتاهی بدون رژیم حسابی لاغر شده و جالبه که فاکتورهای خونش هم که قبلن بالا بود مث قند و چربی و ... نرمال شده
اما رمز کارش رو به هیچ عنوان بروز نمی ده ! جاسوسی کردیم فقط می دونیم که مرتب جوشونده می خوره و یه جور پودر گیاهی . اما می دونم به اندازه 4 نفر غذا می خوره

http://www.homeveda.com/
این آدرس سایتشه که برای خیلی از مریضی ها نسخه داره ولی بصورت فیلم های کوتاه کوتاهه. نمی دونم تو ایران بشه دید یا نه. زبانش هم انگلیسیه.

نینا جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:58 ب.ظ

خیلی ممنونم مرجان جون. خیلی مفید و ارزشمند بود. واقعا ممنون.
راستی خیلی برام این healthy life style تو جالبه. کلی به آدم ایده میدی. ایشالا که بیماری ازت دور باشه.

خوشحالم که برات مفید بوده نینا جونم. ممنون امیدوارم تو هم همیشه سلامت و شاداب باشی.

الف.م شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:46 ق.ظ http://dahe40.blogfa.com

ممنونم ازت مرجان جون
تونستم سایتشو باز کنم اما با فیلتر شکن اونقدر سرعت پایین میاد که کلی زمان می بره دیدن یه فیلم کوتاه
این روزا سرعت نت خیلی پایین اومده . شاید بهتر باشه بعدن برم سراغش

خواهش می کنم آذر جون. من تو ماه آینده برای 2 ماه می خوام بیام ایران از
الان غصه سرعت نت و ... رو می خورم. اما من از همون سایت نسخه لاغری رو یادداشت می کنم تا فردا براتون می نویسم.

maryam شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:52 ب.ظ

marjane Aziz man ye tajrobeye kheyli mofid daram.albate nemidoonam ezdevaj kardid ya na.amma dar ayande hatmane hatman baratoon mofid khahad bood.man bad az ezdevaj moratab in moshkel ro dashtam.tori ke aman az man boride bood. bad az salha azab keshidan doktore khanevadamoon too alman ba ye jomle hameye moshkelate chand salamo az beyn bord.behem goft ghabl va bad az nazdiki jensi edrar konid. hamin....chon khode edrar hameye bakterihaye dakhele vajhen ro az beyn mibare .mamnoon az matalebe mofidet.

ممنون از کامنتتون بله من متاهل هستم و این مشکل رو دوچندان می کرد بله من این مورد رو کاملا رعایت می کنم ولی مشکل من خیلی مزمن بود گاها دکتر بهم می گفت اینهمه وسواس تو مشکل رو تشدید می کنه. در هر حال ممنون از کامنتتون.

اعظم شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:57 ب.ظ http://pinkflower73.blogfa.com

سلام
اطلاع رسانی مفیدی بود از شما برای به اشتراک گذاشتن تجربه مفیدتون تشکر میکنم.

خواهش می کنم اعظم جان. خوشحالم که مفید بوده.

روزگار سبز من دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:11 ب.ظ http://www.mygreenlife.blogfa.com

سلام مرجان عزیز
از وبلاگ دوستان با شما آشنا شدم. خیلی برام جالب بود که پرتقال زندگی میکنید ،‌ ما هم چند وقت پیش یک سفر تفریحی به پورتو داشتیم و کلا خیییلی خوشمون اومد از کشور پرتقال.
خوش به حالتون که میتونین از ایران اینجور چیزهای گیاهی با خودتون ببرین ، استرالیا خیییلی سختگیره و متاسفانه ما از ایران همین سبزی خشک مارکدار هم به زور میتونیم بیاریم.

سلام
از آشناییتون خوشحال شدم. ا چقدر عجیب من اینجا هیچ محدودیتی تو اینجور چیزها ندیدم حتی چند بار هم خونوادم برام از این گیاهان دارویی با پست فرستادن. شما می دونید این سختگیری چه دلیلی داره؟
خوشحالم که از پورتو خوشتون اومده و خاطره خوب دارید اینجا برای من پر از آرامش و امنیته.

fiuna شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:19 ب.ظ http://gharibeeashena.blogfa.com

خبری ازت نیست . امیدوارم خوش وسرحال باشی.

سلام فیونا جان ممنون از احوالپرسیت راستش هاج و واجم. چی بگم که نگفتنم بهتره. امیدوارم این شادی پاینده باشه. ما عادت کردیم به مرحم گذاشتن های مقطعی. در هر حال ممنونم.

fiuna یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:54 ب.ظ http://gharibeeashena.blogfa.com

سلام خوبی؟ من دوسه روز پیش برات کامنت گذاشتم ولی مثل اینکه ثبت نشده ولی خوشحالم که بهم سرمیزنی.

من فکر کردم جوابش رو دیدید چون یه کامنت دیگه گذاشتید منم جواب دادم ولی چون توش خیلی غر زدم حذفش کردم. من وبلاگتون رو خیلی دوست دارم همیشه سر می زنم.

[ بدون نام ] جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:12 ق.ظ

مرجان جون چقدر صفحه page ات خوب تر شد. پر از انرژی مثبت شد. هورا.....

ممنونم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد