51

دیروز از اولین جلسه کلاس زبانم خیلی راضیییییییییییی بودم.

اینجا پیدا کردن کلاس زبان خوب کار آسونی نیست و این در حالیه که شهریه ای کلاسها خیلی گرونه. این یک ترم 8 ماهه است که ماهیانه برای لول من 143 یورو باید پرداخت کرد بعلاوه هزینه کتاب که با کتاب ورک سر جمع 55 یورو شد.

ولی اگه تو انتخاب آموزشگاه دقت کنیم نتیجه ی خوبی می گیریم من قبل از اینکه کمبریج برم رفتم وال استریت یه جلسه ای نشستم و نحوه تدریسشون رو دیدم. خیلی متفاوت بود اولا که کلاس هفته ای یکبار فقط برای رفع اشکاله و آموزش مجازی صورت می گیره و بدتر این که حتی لول اینتر هم استاد نیتیو نبود.

اما کمبریج همه اساتیدش نیتو هستند و نظم و انضباط بیشتری داشت. استادمون هم یه مرد حول و حوش 45 سال خیلی شاد و خوشرو. البته با تجربه من از دانشگاه بیشتر استادهای انگلیسی خیلی خیلی اکتیو و خوشرو هستند. همه به اسم کوچیک صداشون می کنند. کلی سر کلاس بازی می کنن. از کوره در نمی رن ولی کلاس رو خوب کنترل می کنند. آدم سر کلاساشون دچار اضطراب نمی شه با اینکه مدام ازت سوال می کنند. خیلی خیلی دوستانه برخورد می کنند. البته من خودم مثال نقص استادهای انگلیسی رو هم دیدم که خیلی آدم حرافی بود و فقط تو کلاس با سه چهار تا انگلیسی زبان رابطه خوبی داشت. 

در کل خوب بود.

من اینجا سوار هلی کوپتر بودم.




اینم کیتی خوشگل من که هفته پیش بافتمش

روزت بستودم و نمی دانستم

شب با توغنودم و نمی دانستم

ظن برده بودم به خود که من من بودم

من جمله تو بودم و نمی دانستم


سالروز بزرگداشت مولوی با تاخیر مبارک

نظرات 4 + ارسال نظر
مهردخت چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:34 ب.ظ http://mehrdokht-daily.persianblog.ir

خوش به حالت که میری کلاس. کلاس زبانی که توش استاد خوب و بچه های باحال باشن خودش یه تفریحگاه به حساب میاد و خوش میگذره. این کیتی هم خیلی نازه. نمی دونستم از این کارها هم میکنی.

آره واقعا همینطوره ما تو ایران هم باید یاد بگیریم اگه قراره بچه ها بازدهی خوبی داشته باشند باید کلاسهای مفرح تری داشته باشیم بیچاره بچه ها تا فرصت گیر می یارن قاچاقی شادی می کنند. ممنون. آره یه کارهایی می کنم.

نینا پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ق.ظ http://learningpassenger.blogfa.com

خیلی خوشحالم که از کلاست راضی هستی. حالا ببین مرجان، کم کم از کلاس میای بیرون حس می کنی کلی انرژی گرفتی و شادتری. این تجربه من از 1.5 سال کلاس زبان در ایران بود. کلی دوست جدید پیدا می کنی و میشن جزی از روزمرگی هات. خیلی خوشحالم که از کلاست راضی هستی.
اگه جای تو بودم توی هلی کوپتر سکته میکردم آخه من شدیداً ترس از ارتفاع دارم :)))))
مرجان هنرمند عزیزم :) خیلی خوشگله:) لذتشو ببر که هنرمندی:*

لیلا یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:03 ق.ظ http://mylovelyparadise.persianblog.ir/

سوار هلی کوپتر؟چکار میکردی؟
چه جالب این قاب کردی؟فوتوشاپه؟

نه بابا به شوخی نوشتم. انقدر دستم و از پنجره آورده بودم بیرون وقتی عکس و دیدم احساس کردم سوار هلی کوپترم.

لیلا سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:42 ب.ظ http://mylovelyparadise.persianblog.ir/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد