64

این روزا دارم سریال هانیکو رو می بینم و بیش از اندازه برام جالبه چه خاطراته خوبی رو برام زنده می کنه یادمه این سریال خیلی تاثیر مثبتی روم گذاشته بود. الانم همینطوره. چیزهایی مثل اتحاد خانواده، نوع دوستی، صداقت و درستی از ویژگی های بارز مردم ژاپنه همون چیزهایی که به پیشرفت این کشور کمک کرده. وقتی این سریال و می بینم دلم از اینهمه بی هویتی خودمون می سوزه هیچ وقت از کسی نشنیدم که بگه : باید شبیه یه خانم ایرانی رفتار کنی. انگار ما خودمون از خودمون هیچی نداریم هرچی بیشتر شبیه غربی ها رفتار کنیم تو چشم تریم. اون موقع ها که این سریال و می دیدم  فکر می کردم مامان هانیکو یه زن لوده و دست و پا چلفتیه ولی الان نظرم کاملا برعکسه و اون و یه زن باسیاست و با تدبیر می بینم که گاهی با لودگی به خواسته هاش می رسه و می تونه از بچه هاش حمایت کنه. 

این روزا بیشتر صبحا رو با همسر می رم کتابخونه زبان می خونم محیط کتابخونشون رو خیلی دوست دارم خیلی تمیز و کنار همه پنجره ها تراریوم کاکتوس گذاشتند.

همسر وقت بیشتری برام می زاره و تمام سعیش رو می کنه که من لبخند بزنم. منم تمام سعیم رو می کنم که از روزام نهایت استفاده رو بکنم. امیدوارم بتونم.

رمان چراغها رو من خاموش می کنم رو برای بار دوم خوندم. دوستش دارم.

من هر وقت راجع به هند با کسی صحیت می کردم شاید مخاطبم کمتر می تونست حرفهای من و راجع به چیزهایی که از نزدیک دیدم خوب درک کنه. فیلم زیبا و دیدنی outsourced  حق مطلب رو ادا کرده.

 

                                           

نظرات 5 + ارسال نظر
فتوکده جمعه 22 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:10 ب.ظ http://photokade.com/

سلام
شما به فتوکده دعوت شدید
-----------------------------------------------------------------------
کارت پستال عاشقانه - غمگین و تبریک تولد عاشقانه و رسمی

کارت پستال تبریک شب یلدایی و روز های برفی و درخواستی شما
-----------------------------------------------------------------------
اگر دوست داشتید ما رو با نام

فتوکده | کارت پستال و کارت ویزیت لینک کنید

و در سایت به ما اعلام کنید تا بزودی در پیوند های اتوماتیک سایت قرار بگیرید
-----------------------------------------------------------------------
حتما نظرتون رو در مورد کارت پستال ها درج کنید و اگر شعر کوتاه و متن خوبی داشتید
از تماس با ما ارسال کنید یا از طریف سفارش طراحی برامون بفرستید

نینا جمعه 22 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:52 ب.ظ http://learningpassenger

وای مرجان من عاشق سریال هانیکوبودم. از یوتوپ تماشا می کنی؟ یعنی منم حاضرم از اول تماشا کنم.
امیدوارم در کتابخانه اوقات خوبی با همسرت داشته باشی. و با توجه به شناختی که ازت دارم می دونم که از لحظاتت بخوبی استفاده می کنی . شاد باشی عزیزم.

اااا چه عالی آره از یوتوپ می بینم ولی مثل اینکه شبکه تماشا هم پخش می کنه.. ممنون عزیزم. تو هم همینطور.

زری جمعه 22 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:36 ب.ظ

من هم هانیکو رو دوست داشتم یادش بخیر!

[ بدون نام ] یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:54 ب.ظ

یادمه چه سریال طولانیی هم بود باهاش زندگی کردیم . درست میگی ادم تو زمانهای مختلف برداشتهای مختلفی از رفتارهای دیگرون میکنه . تو آلمان یه سریالهایی هست که صبح ها پخش میشه و سالها ادامه داره بطوریکه شخصیتها دیگه الان خودشون هم پیرشدن کاش ما هم با این هنرمندهای خوبمون همچنین سریالهایی میساختیم بجای دیدن فیلمهای ژاپنی یا ...
قدر همسرت رو هم بدون که مراقبته. خوش باشی....

سلام فیونا جون

آره واقعا همینطوره. خصوصا دوبلر های این سریال فوق العاده اند. نگاه تیزبین کارگردان و نویسنده ی این سریال تحسین برانگیزه. آره ای کاش من گاهی که دلتنگ می شم می رم سمت سریالهای ایرانی ولی پیدا کردن سریال خوب کار سختیه.
ممنونم.

لیلا دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:38 ب.ظ http://mylovelyparadise.persianblog.ir/

سبک زویارو دوست دارم .این کتاب خیلی غمگین بود وبرشی دیگه از زوایای پنهان و درک نشده یک زن بود

بله همینطوره منم از خوندن کتابهاشون خیلی لذت می برم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد