ببین قناری زشوق چگونه می لرزد

نترس از یلدا بهار آمدنیست.

پیشاپیش یلدا مبارک 


فردا برام از آلمان مهمون می یاد به مدت سه روز.

هنوز هیچکاری نکردم.

برای فردا شب خونه ی یکی از دوستان دعوتیم به خاطر همین برای یلدا هیچ کاری نکردم.

شب یلدای زیبا و پر از شادی رو برای همه آرزو می کنم.

به امید آینده ای بهتر.

نظرات 2 + ارسال نظر
بهارک شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:54 ق.ظ

یلدای تو هم مبارک باشه. ایشالله سالهای بعدی بهتر از امسالت باشه. هم برای خودت و هم همسرت. در مورد زمستون اون جا هم بنویس. هوا چطوره؟ برف اومده؟ عکس هم از مناظر زمستونی بذار ببینیم.



باورم نمیشه دو ساعت بعد باید پاشم برای باران غذا درست کنم که بره مدرسه. اگه این مدت رو درس خونده بودم الان یه جای توپ قبول شده بودم.

آخ نگو انقدر دلم برای برف تنگ شده. اینجا فقط یکی دو شهر برف دارن بقیه ی جاها فقط بارون و کمی تگرگ. ولی هوا فوق العاده تمیز و دلچسبه. حتما عکس می ذارم. این حرف و نزن بهار نگاه کردن به دخترت به دنیا می ارزه. یه جای توپ هم قبول شده بودی الان دنبال یه چیز دیگه بودی. این خصلت ما آدماست. از طرف من روی ماهش و ببوس.

مهردخت پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ق.ظ

یلدا، کریسمس، زمستون، تعطیلات و .... همه مبارک باشه...همیشه خوش باشی.

ممنونم مهردخت عزیزم همچنین برای شما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد