66

تولد


پیدا کردن هدیه ی مناسب برای تولد عزیزان کار آسونی نیست وقتی یه نفر می شه همه ی زندگیت نمی دونی چیزی که براش انتخاب می کنی کافیه یا نه؟

خود من چیزهایی که خوشحالم می کنن خیلی خاص نیستند. فقط کافیه فرد مورد نظر یه شناخت نسبی ازم داشته باشه اونوقت می بینه که اگه کمی خلاق باشه می تونه من و برای چند روز خیلی خوشحال کنه. دایره ی علایق منم از کتاب و بدلیجات سنگی بگیر تا صنایع دستی و لوازم تحریر (حتی یه دفتر خوشگل) تا کاموا  و صندوق. 

اما

همسر من آدم خاصیه اگر کسی خوب نشناسدش نمی تونه حرفهای من و خوب درک کنه. خوشحال کردنش در عین حال که خیلی ساده است گاهی خیلی خیلی سخت می شه. اوایل فکر می کردم مثل خیلی های دیگه برای تولدش باید دنبال چیزهای خاص باشم اما بعد از مدتی فهمیدم که شاید یه سری از این چیزها خنده به لبش بیاره اما اونی که واقعا شادش می کنه از این جنس نیست.

بارها و بارها این سوال رو ازش پرسیدم و اون فقط در جواب یه جمله رو سالهاست که بهم می گه و من بعد از 8 سال دیگه خوب باورش دارم که رضایت و خندیدن من از ته دل تنها چیزی که اون و می تونه شاد کنه.


تولدت مبارک همسرم

                                 

نظرات 3 + ارسال نظر
علی دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:23 ب.ظ http://sms3end.ir

سلام دوست عزیزم وب واقعا خوب و پر محتوایی داری محشره با تبادل لینک موافقی؟
اگه قابل میدونی ما رو با عنوان سرگرمی و تفریحی لینک کن و بهم خبر بده لینکت کنم.منتظرتما
www.sms3end.ir

نینا چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:37 ق.ظ http://learningpassenger.blogfa.com

آخی عزیزم
امیدوارم سالهای سال درکنار هم به شادی زندگی کنید.

ممنونم نینای عزیزم.

لیلا چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:00 ب.ظ http://mylovelyparadise.persianblog.ir/

تولدشون مبارک شاد باشین

ممنون. نمی تونم برای شما و کلا پرشین بلاگ کامنت بزارم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد