68

شروع دیگری در راه است.


دوست دارم جور دیگه ای به زندگی نگاه کنم. دوست دارم بیشتر خودم و دوست داشته باشم. هزار تا فکر توی سر دارم. دارم کم کم با شرایط جدید کنار می یام. کاش بتونم بهترین استفاده رو از این لحظات داشته باشم. 

الان احساس سبکی می کنم. وسط زمستون دلم بهاریه بهاریه. امروز با دیدن آفتاب دلم می خواست بزنم به طبیعت ولی افتاب لحظه ایه و هوا به سرعت تغییر می کنه. 

خدایا کمکم کن.



نظرات 3 + ارسال نظر
علی دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:02 ب.ظ http://ali-hort.blogsky.com/1392/10/30/post-1216/504-absolutely-essential-words

درود بر شما

آیا تا به حال قصد داشته‌اید واژه‌های کتاب 504 واژه‌ی مطلقن ضروری (504 absolutely essential words) رو بخونید و به طور کامل و برای همیشه معنی آن‌ها را به خاطر بسپارید؟ آیا در این کار کاملن موفق بوده‌اید؟

.....

نینا دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:18 ب.ظ http://learningpassenger

برات خوشحالم مرجان مطمئن هستم که بهترین استفاده رو از لحظاتت میکنی. برات بهترین ها رو آروزمندم. موفق باشی دوستم.

ممنونم نینا جونم.

بهارک پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:57 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد