72

سال نو خوب آغاز نشد ولی الآن همه چی خوبه.

داریم به نیمه راه نزدیک می شیم. از وقتی وارد ماه چهارم شدم حالم خیلی بهتره. خوب می خورم و تواناییم بیشتر شده. شروع کردم به انجام کارهای عقب افتاده. زبان خوندن رو از سر گرفتم. دوباره بعد از چند سال رمان کلیدر رو بازخوانی می کنم با یک دیدگاه کاملا جدید و پخته تر. می خوام ترجمه یک کتاب قلاب بافی رو شروع کنم. و صد البته نیاز به تحقیق طولانی مدت دارم دوست دارم اگر کتابی نوشتم قابل استفاده باشه و صرفا ورق سیاه کردن نباشه حتی اگه فقط دو تا پترن داشته باشه.

برای نی نی دارم یه پتوی قلاب بافی می بافم تموم شه عکسش رو می زارم. خودم که خیلی دوستش دارم.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

امروز خونه ی یکی از دوستان دعوت بودیم به غیر از من و دو نفر دیگه بقیه همه دکتر. صحبت از سریال پایتخت شد من گفتم من برای اولین بار از یک سریال ایرانی لذت بردم و از اینهمه خلاقیت نویسنده شگفت زده شدم یکی از حضار که دکترای فیزیک هسته ای دارن و از قضا مازندرانی هم هستند به شدت انتقاد کردن و لپ کلامشون این بود چرا مازندرانی ها رو دهاتی نشون دادن اگه یکی مریض می شه دسته جمعی می رن بیمارستان و اینکه چرا مازندران چرا اردبیل نه؟ من انقدر از نقد ایشون شگفت زده شدم که اولین سوالی که برام پیش اومد این بود این کجا دیپلم گرفته حالا بماند که ایشون از اساتید یکی از بهترین دانشگاههای تهران هستند متاسفم برای کسانی که انقدر قومیت زده هستند و برای هر قومی یه برچسب می زنند و انسانها رو خارج از حوضه انسانیت و از روی قومیت قضاوت می کنند و تمام زورشون رو می زنند تا اگر سریالی یا فیلمی سانسور حکومتی نشد اینا تلافی کنن. 

از همین تریبون  از همه دست اندرکاران این سریال بخصوص نویسنده توانمند تشکر می کنم که برای اولین بار مفهوم خانواده رو به معنای واقعی نشون داد و برای اولین بار  اشاره به زندگی پر مشقت محیطبانان ایرانی  کرد و خیلی چیزهای دیگه بنظر من این سریال خود زندگیه که با خلاقیت هر چه تمامتر نوشته و بازی شده.

..............................................................................................................

امروز به مادر همسر خبر بارداری مو دادم بیش از اندازه خوشحال شد.


نظرات 2 + ارسال نظر
لیلا جمعه 15 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:12 ق.ظ

به به بباف مرجان جونم و عکسشو بذار

مهردخت دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:13 ب.ظ http://mehrdokht-daily.persianblog.ir

سال نو مبارک. خوشحالم که بهتری. منتظر رونمایی از پتوی قلاب بافی مامان هنرمند هم هستم. به نظر من با این روحیه مردم ما سریال های آینده را باید در مورد آدم فضایی ها بسازن تا به هیچ کس بر نخوره

سلام رسیدن بخیر سال نو شما هم مبارک. واقعا همینطوره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد