73

پنج ماهگی سلام!


فردا هفته هیجدهم آغاز می شه.

این روزها بیشتر روزهای تنهاییه همسر تمام وقت مشغوله.

4 روزه هوا خوب شده و من بی اندازه خوشحالم آسمون آبی آبی با ابرهای قلمبه ی سفید.

این روزها بیشتر هوس چیزهایی رو می کنم که از بچگی عاشقشون بودم مثل پنیر لیقوان و آبغوره خوشبختانه به دستم رسید و من و بی اندازه شاد کرد.

 دیشب برای اولین بار نی نی تکونهای شبانه داشت و من سه بار از خواب پریدم و آروم نازش کردم و راحت خوابیدیم. قیافه ام کمی تغییر کرده ولی چون سه ماهه ی اول کلی وزن کم کردم الان تازه به وزن اصلی خودم رسیدم. از فرم شکمم راضیم از این شکم های  سرتاسری  نیست یه شکم قلمبه است که کاملا گرده.

همسر شده یه آدم دیگه مظلوم آروم و مثل همیشه دوست داشتنی. از الان حس می کنم کاملا بابا شده یه بابای عاشق و فداکار. همسر هرگز دوست نداشت پدر بشه و مطمین بود که هیچ وقت این اتفاق نمی افته راستش نظرش راجع به ازدواج هم همین بود ولی الان هم همسره و هم پدر. قدرت عشق نامتناهیههههههههههههههی است.

 این روزا میلم به بستنی میوه ای خیلی زیاد شده خصوصا بستنی شاه توت و انبه. دلم عجیب هندونه می خواد ولی هنوز نیومده. گوجه سبزم که نگم بهتره.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

از مزایای داشتن تبلت دسترسی به انواع نرم افزارهای رایگان آموزش زبانه که خیلی جذاب و کاربردین.

این روزا دو سه ساعت از روزم رو به یادگیری زبان و شعرهای کودکانه انگلیسی و پرتغالی می گذرونم و البته یکی دو ساعت هم شعر های کودکانه فارسی.

امروز خیلی آرومم خدایا شکرت.




نظرات 1 + ارسال نظر
الف.م پنج‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:35 ق.ظ http://dahe40.blogfa.com

سلام مرجان عزیز
امیدوارم این دوره رو با سلامتی و خوشحالی طی کنی و بزودی نوزادت رو با طعم شیرین مادری در آغوش بگیری

ممنونم آذر عزیزم. برای اونروز لحظه شماری می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد